.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام میزان افزایش حقوق کارمندان

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری با اعلام اینکه درصد نهایی افزایش حقوق کارمندان تا چند روز آینده مشخص خواهد شد، تاکید کرد امسال کسری بودجه نخواهیم داشت، همچنین تغییرات محتوایی بودجه 89 دولت در مجلس به حدی بوده که قسمتی از آن به درآمد- هزینه تبدیل شده است.

رحیم ممبینی در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال کسری بودجه نخواهیم داشت، افزود: کسری به این معنا که دولت از متمم بودجه استفاده کند، وجود نخواهد داشت.

طی دو سال گذشته متمم بودجه نداشتیم

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته نیز دولت متمم بودجه نداشته است، تصریح کرد: طی این دو سال دولت اصلاحیه هایی برای جابجایی ردیفهای بودجه ای داشته است.

وی افزود: در سال 89 نیز اگر جابجایی در ردیفهای بودجه ای ضروری به نظر برسد، دولت می تواند از اختیارات قانونی خود استفاده نماید.

جابجایی در ردیفهای بودجه ای در صورت نیاز

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در عین حال اظهارامیدوری کرد که نیاز به جابه جایی در ردیفهای بودجه سال 89 کل کشور وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که لایحه بودجه 89 ارسالی دولت به مجلس، پس از تبدیل به قانون با چند درصد تغییرات توسط نمایندگان مواجه شده است، بیان کرد: از نظر ارقام کلان و اعداد نهایی، بودجه عمومی دولت در لایحه رقمی در نظر گرفته شده بود که نزدیک به همان عدد نیز در قانون به تصویب رسید.

تغییرات قابل توجه محتوای بودجه

ممبینی تاکید کرد: بودجه سال 89 شاید در کلان چندان دچار تغییر نشده اما در محتوا تغییرات قابل توجهی را داشته است، به عبارت دیگر تغییرات بودجه وسیع بوده و قسمتی از آن به صورت درآمد - هزینه درآمده است.

اعلام میزان افزایش حقوق کارمندان تا چند روز آینده

خبرنگار مهر پرسید آیا دولت هنوز میزان افزایش حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان را تعیین نکره است؟ که وی پاسخ داد: درصد و میزان تغییر و افزایش حقوق و مزایای کارمندان و بازنشستگان تا چند روز آینده مشخص می شود، زیرا بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری باید به پیشنهاد شورای توسعه به تصویب هیئت وزیران برسد.

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری تاکید کرد: کارهای مربوط به افزایش حقوق کارمندان دولت انجام شده است و باید این امر مطرح و سپس تصویب و ابلاغ شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.